Kl 13:00 startet vi motoren og nå seiler vi nordover, vi har nettopp passert Agdenes fyr ved utgangen av Trondheimsfjorden. Det er strålende vær, flat sjø og ellers bare velstand. Hvis teknikken er noenlunde samarbeidsvillig blir det forhåpentligvis noen bilder og rapporter fra underveis.

Hilsen

Christian, Dag og Uschi (ombord Veslefrikk)

Sommerturen 2014 er igang
Stikkord: