Klubben markerte at klubbåten Veslefrikk var 100 år søndag 10. mai. Båten ble pyntet, og vi dro ut til Munkholmen for å spise reker med vin og annen drikke. En flott markering!. Vi fikk også med oss media ved Morten Karlsen på turen. Vi fikk reportasje på NRK radio P1 og i MidtNytt fra markeringa. Vedlagt en video på Facebook fra turen som Morten Karlsen lagde. Bilde av Veslefrikk ved Munkholmen er også tatt av Morten Karlsen. https://www.facebook.com/share/v/17apxT88jb/?mibextid=wwXIfr

Veslefrikk 100 år

